søndag 21. juni 2015

Tweedbukse

Jeg har så mye garn!!!

Det er virkelig i ferd med å gå opp for meg, vi bli to i huset fra høsten, og jeg har begynt å rydde... Først ryddet jeg fem kg Karisma ut på stabburet. Så pakket jeg åtte kasser på 31 liter, og satte på garasjeloftet. Og så to kasser på søtti liter. To nye kasser på 31 liter. Og da har jeg fått ryddet bort ca halvparten av garnet mitt, så da får resten bli boende inne, tror jeg.

Oppi all ryddinga blir det ikke strikka noe særlig. Men ei babybukse på 85 gram har det da blitt. Rowan Tweed, deilig garn, som jeg visst har litt av... :$

Jeg har funnet fram One Skein Wonder-boka mi, og er i full gang med en liten jakke, og i mohairbeholdningen fant jeg et sjal jeg har begynt på for lengst, så det skal jeg også prøve å få ferdig snart.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)