tirsdag 10. mars 2015

Babyteppe

Hos LouRey nappet jeg en gang med meg noen nøster Drops <3 -="" den="" eller:="" en="" er="" for="" garnet="" glemt...="" ha="" hadde="" jeg="" lengst="" lgelig.="" nbsp="" noen="" om="" p="" plan="" selvf="" uten="" you="">
Pine Forest Baby Blanket er et nydelig og enkelt mønster, og kombinert med det planløse garnet ble det da nokså bra!

Så til en liten nerdeirritasjon. Når jeg veier garnet mitt tenker jeg at et nøste det står det skal være 50 gram på, så er det det. Dette teppet veier 284 gram - det er 6 hele nøster, og garnendene var såpass korte at de er vevd inn. Ingenting er altså fjernet. Så når jeg registrerte inn 300 gram, og registrerer ut 284 så har garnlageret vokst 16 gram på papiret. I virkeligheten ikke et verdensproblem, men likevel litt irriterende.... 

1 kommentar:

  1. Duverden nå har du vært effektiv att :) Flinka! Masse fiiiiint!

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)