fredag 12. desember 2014

Hjertevotter

Syns du at du har sett dette mønsteret før? Det kan stemme, "Votter med hjerter" heter de, designet av Rut Aspen, og sto på trykk i Allers Julen 2008, et bilag til Allers 44/2008.
 
 
Dessuten kan du ha sett de her i min blogg, 23. november 2010 i et frustrert innlegg om at Tone ikke fikk disse vottene til jul. Og i 2010 fikk hun ikke vottene. Ikke i 2011 eller i årene etter heller. Men i 2014, da skal hun jammen få votter til jul!!
 
65 gram vellagra Finull har blitt pene votter, og sjefsufoen min har blitt feeeeeeeeeerdig!!!
 
Med det var vel siste julegaven ferdigstrikket, nå skal jeg strikke litt på tunikaen min som jeg har tenkt å bruke i jula. Og så fant jeg på en liten nissestrek i dag også, så kanskje, kanskje blir det ei julestrømpe før jula. Og blir det ikke før jul i år, så kommer det da alltids jul en annen år også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)