lørdag 8. februar 2014

Mariustunika

Marius, min Marius!

Denne gangen er det Marit som ønsket seg Mariustunika til trettiårsdag - og månedsvis etter at dagen er feiret og bakrusen over så er gaven ferdig. Jeg trøster meg med at tunikaen kan være til glede i årevis, så de månedene får forsvinne i den store sammenhengen.

Jeg har brukt 292 gram Drops Alpakka, og tunikaen er en nett liten sak til ei snerten snelle :)

Ellers har første permisjonsdag gått til å rydde. Spenstige saker ;) Og så så jeg i det ordlisten på telefonen min foreslo at jeg skulle kalle tunikaen for Mariusz, i stedet for Marius, at jeg liker det første best, og at jeg burde vært østover en tur igjen. Jeg liker øst.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)