fredag 15. februar 2013

Keefe hat

Keefe hat er en av månedens luer i luealongen på hobbyboden. Denne er strikket i Pickles Pure Alpaca, og ble varm og god. 47 gram gikk med, så den var ikke akkurat noe garnsluk ;)

Pickles Pure Alpaca er forresten et helt fantastisk garn å strikke i! Jeg fikk lyst til å bare legge meg i en eng med Pure Alpaca, så mykt og godt var det! Heldigvis kjøpte jeg en god del når jeg var i Oslo i januar, så jeg har til massevis av småprosjekter, eller ett eller to større. Vi får se :)

På pinnene nå har jeg en Mariusgenser, i dag ble bolen ferdig, så nå er det ermer og montering igjen. AK har valgt skikkelig fine farger, to gråfarger og mørk lilla blir stilig! Gleder meg til jeg kan vise fram den ferdige genseren!

1 kommentar:

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)