onsdag 9. januar 2013

Rullelue

 
Til og med jeg har fått med meg at slike rulleluer er greia for tida. Jeg har brukt noe jeg tror er Kitten Mohair fra esken med HUV-garn, og en trenger faktisk bare 28 gram for å få ei enkel lue. Jeg syns kanskje denne er vel enkel, samtidig kan den jo ikke være noe glorete på den, men da var det en bruktbutikk-skatt kom til nytte!
 
Den lysebrune nåla med en perle i midten ble kjøpt på Ting og Tøy på Otta i fjor for 20 kr, og jeg syns den er så fin! Endelig et prosjekt den passet til! :) Det er nok kaninskinn, men jeg har ikke store skrupler med det, må jeg innrømme... Når den først har endt slik, så er det jo bare bra at den kommer til nytte gang etter gang, tenker jeg.
 
Og bare for at jeg selv skal holde tellinga: Lue#4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)