søndag 6. januar 2013

Flettelue

Luealonglue igjen, denne gangen er mønsteret fra her.
 
 
 
Fint mønster, det passer med mitt 2013mål om å bli flinkere til å strikke fletter, og det passet perfekt til Pinnekrokens januarutfordring om restegarn! :-)
 
Jeg har brukt pinne 3,5 og fire påbegynte mønster med Mitu. Med dusk veide lua 72 gram.
Jeg ble plutselig var at jeg har lagd tre luer til nå i 2013. På ingen måte meningen at dette skal bli et år i luens tegn, men det begynner jo bra!
 
Har kommet litt videre på Mariusen som ikke ble julegave, så håper at til neste helg er den ferdig. Da kan jeg begynne på en ny til meg selv!! B-) Har lagt ned forbud for meg selv om å begynne den før den jeg driver med er ferdig....



2 kommentarer:

  1. Flott lue! Tusen takk for bidraget til Pinnekrokens Restegarnutfordring!

    Vennlig hilsen Eirin
    - Pinnekroken -

    SvarSlett
  2. Kjempe flott restegarns prosjekt :D Mitu er jo så hærlig også og ikke klør det heller :D Likte godt de fletten, knskje jeg må lage meg en sånn en , tror jaggu jeg har litt Mitu liggende i ett av mine lager . Lykke til me dutfordringen og riktig god helg :D

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)