torsdag 12. april 2012

Rundballjakka

Rundball? sier du - ja! sier jeg.
Bakgrunnen for at dette er Rundballjakka er at det er brukt hvit platelopi her, og hvis du kjøper en kilo eller så av det, så ser det ut som du har kjøpt deg en liten rundball.

Jakka er i Platelopi og Finull - det er definitivt ingen sommerjakke ;)

 Jeg har ikke brukt noe mønster, men jeg har hentet mål til jakker på 9 mnd, så da blir det høstjakke til Boris :) Broderiet er bare knytta fast, slik at det er greit å ta av for eventuelle småsøsken eller andre småtroll i framtida


Pynta med noen enkle korssting, og de gjorde mye ut av seg, syns jeg.

2 kommentarer:

  1. Kjempefin jakke det der. Likte navnet på baksida godt, jeg setter navn bak på alt jeg syr til mine barn :) Korsstingene var en fin vri :)Men om det er en sommerjakke avhenger nok av hvor du bor, her kunne en liten en fint bruke denne de fleste dagene om sommeren :)

    God helg til deg :)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)