tirsdag 6. september 2011

Rolly



I Lahti kjøpte jeg garn, massevis. (Ler fremdeles når jeg tenker på de stakkarne som hadde åpnet kofferten min på flyplassen for å få ut en lighter! Jeg brukte LANG tid på å greie å få den kofferten igjen, den var FULLSTAPPA!) Noe av garnet har havnet på Andøya hos Charlotte, noe er i Berlin, mens mye bor fremdeles her. Noe av det jeg har boende her har blitt transformert fra isolasjon til en Rolly!



Søt liten sak, lett å strikke, og perfekt til mangefarget sukkertøyfarget garn. Jippi! Syns fargene var så fine sammen når de lå i butikken, men det var ikke så lett å finne noe å lage av garnet når alt kom til alt, før nå.



Knappene er med Snoopy, jammen en søt liten sak han også! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)