torsdag 24. februar 2011

Investering og babybukse

Jeg har investert. I kjøkkenvekt, type digital. Og her kommer greia: det begynner å bli ei stund siden jeg har bakt på andre måter enn på slump, så det jeg skal bruke vekta til er å veie strikka ting! *ler av meg selv* Vekta bor ikke på kjøkkenet en gang, men på stua sammen med strikkegreiene.

For det strikkes litt, selv om ikke så mye blogges. Det er den regelen min om at ting ikke skal i bloggen før det er ferdig som er grunn til det, jeg er i gang med flere prosjekter, noe som gjør at det tar litt tid å få ferdig noe...

Det som er ferdig nå er ei ny Lillehammer-lue, sånne har vært blogga her før så nå ble det ikke noe bilde (det er vel den 6. jeg lager, så det er vel ikke så spennende lenger...) Uansett: 100 gram Vikingull der.



Babybukse sånn ca etter mønster fra Nøstebarn-boka er det ferdige; 111 gram (her ser du at digitalvekta kommer til sin rett!) med Dale Babyull gikk med. Digg å strikke noe på pinne 2,5 igjen også, så jeg har allerede et nytt prosjekt på pinnene.

Ellers er det høytid for sportsidioter nå, så da får vi se om det ikke blir litt strikking foran dataen (og en stor takk til nrk.no/tv som sender for oss uten TV!) og besøk hos mamma ;)

1 kommentar:

  1. Enda mere sjarmerende babyklær!! :) Kjempefin!!
    Tenker du ska følge med på vm nå ja, for min del får det bare skure å gå... :) Du kjenne jo meg :D KLEM.

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)