søndag 16. januar 2011

Lue i merino


Til jul fikk jeg to nøster med deilig myk merinoull fra Tyskland. Og for oss med luedilla er det ikke så vanskelig å vite hva en skal gjøre med 100 gram nytt garn i en fin farge!!

Inspirert av en babyturban fra Pickels har jeg lagd meg lue - jeg strikka fem rader rett og fem vrang jeg da, syns effekten ble bedre da, når en skal ha det på et større hode.

Ellers strikker jeg på en russegenser til yngste lillebroren min nå, og det tar jo litt tid, så jeg har også mange småprosjekter i tillegg for at jeg skal bli ferdig med litt innimellom, det er jo så kjedelig å ikke bli ferdig med noe!

Til lua gikk det veldig tett oppunder 100 gram Melanie Wolle Soft-Merino

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)