mandag 24. januar 2011

Hva Tone fikk

Noen av dere husker kanskje hjertesukket mitt fra desember, om julegaven som aldri ble ferdig, og derved hva Tone ikke fikk til jul?

Votten er ryddet pent bort sammen med mønster og pinner, men Tone fikk da julegave! Mariusgenser <3



Det eneste jeg ikke elsker med Mariusgenserne er at mønstrene er litt korte. På Tone sin genser stemte det meste, bortsett fra armene, som var i korteste laget. På begge genserne brødrene mine fikk var ryggene nokså korte - sjøl om det ikke skal være en ganser som går langt nedenfor rumpa det her, så skal de nå skikkelig ned så en slipper glippe mellom genser og bukse... Til den eldste broren min la jeg på 4-5 cm fordi jeg syns det så kort ut, likevel var den ikke mer enn den måtte. Uansett.

Tone sin genser er på retreat her nå, og i løpet av uka håper jeg å ha forlenget ermene nok til at tuppa kan få den tilbake til helga :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)