mandag 1. november 2010

Shopping










Forrige uke var jeg på 1001 Tråd på Dombås, noe som er en HERLIG butikk! Jeg hadde fått lønning, og dette var månedens utskeielsesdag, og her er det jeg vil vise fram av innkjøp... Noe skal i kalendere, og babyullen jeg kjøpte er allerede godt påbegynt og blitt en lue. Den grønne hespen med Hifa2 gis på ingen måte rettferdighet på bildet hva fargen angår, det var en så nydelig grønnfarge at jeg bare måtte kjøpe garnet! Lappland-garnet på samme bilde var også så pent at det måtte gis nytt hjem, og dessuten har jeg ikke prøvd garnet før, og nye garn er jo gøy :) Det oransjspettede hadde et fargespill som gjorde at det måtte få et nytt hjem, og pusegarnet... Ja, det er jo meg som har vært på handel da, og jeg liiiiker jo slik! ;)


Noroen er forresten kjøpt på den andre butikken som har garn på Dombås, når jeg tenker meg om. Jeg har aldri prøvd Noro før, og slo til med to ulike typer, både den "vanlige" og silk. Jey!! :D


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)