onsdag 20. oktober 2010

Julekule

Min første julekule er ferdig! Eller, det er vel strengt tatt den andre, men den første ble gitt bort på et møte, uten å være montert. Så det her er min første helt ferdige, og jeg er så fornøyd! :)

Dette er fra Sandnes sitt hefte, jeg har bestilt boka fra Arne og Carlos, men den er ikke kommet, og jeg var så ivrig på å komme i gang - så jeg måtte bare! ;) Bøkene er sendt fra Capris nå da, både Arne og Carlos sin, og åtte(!) andre strikkebøker! :D Prøv å gjett om jeg skal storkose meg da! :p

6 kommentarer:

  1. Hei, fin julekule! Jeg har laget et par kuler fra boka til Arne og Carlos, og det blir sikkert flere. Artig, fin bok!

    SvarSlett
  2. Så artig! Flink du altså! Jeg lestepå nettet at Arne og Carlos skulle ha strikkekafe et eller anna sted. Det ville vært srtig å vært der, men det var for langt unna. Ha ei god og kreativ uke!

    SvarSlett
  3. Kjempefin!! E ønske meg to sånne te jul. Så da vet du det:)

    SvarSlett
  4. så fin:)
    syns du kn jukse litt å sende me basic oppskrifta t julekulæn åt Arne og Carlos t me:D

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)