onsdag 18. august 2010

Klar for lørdag?

- Hei søta! Klar for lørdag?

- Bortsett fra at jeg da bør begynne å si at jeg er 27, så ja!

Lørdag blir det bursdagsfest. Og for oss med notorisk angst for å bli eldre er ikke bursdag noe å tulle med. I fjor feiret jeg 16årsdagen min - det hadde jeg jo ikke gjort før. I år feirer jeg 25 - for jeg har ikke gjort det heller! Vurderte ei stund å ta 90 eller no, siden jeg ikke regner med å bli så gammel, så kan en jo feire dagen så en er sikker på at en får med seg feiringa!

Så klar for lørdag? Tja. Jeg blir jo så gammel at jeg nesten ikke kan bli sur når mine jevnaldrende sier "vi som nærmer oss 30" og inkluderer meg i det, og det er jeg ikke helt sikker på om jeg er klar for. Men jeg er absolutt klar for ei trivelig feiring med gode venner på setra - det er jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)