onsdag 18. august 2010

Gøy på landet: Flaggermusbesøk

I natt har jeg altså flaggermusbesøk hos meg. En kan vel si det slik at det sorterer under Ubudne gjæsta


Så, pissredd, og med en dyp respekt for at dyret er rødlista, så må jeg jo prøve å få det ut. Uten at det angriper meg. Og uten at jeg blir så redd at jeg svimer av. Det er da ei hettejakke og et skrujern er noe av det mest nyttige jeg har hatt på soverommet mitt noensinne. Jeg tror nemlig at et skrujern gjør at flaggermusa skjønner at jeg mener alvor med at den må ha seg ut. I live. Og utstyrt med skrujern sniker jeg meg rundt i huset og åpner dører og vinduer, og håper flaggermusen er BORTE VELDIG SNART!!

Nattlige eventyr er ikke alltid det man tror!

1 kommentar:

  1. jeg synes at dette bildet av deg er fantastisk

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)