torsdag 10. juni 2010

Verdens søteste Signhild

Signhild er verdens søteste. Hun reiser en del rundt i verden, og etter at hun hørte om hemmelig venn på en av de turene vi hadde sammen, så syns hun det var så morsomt at hun ble min faste, ikke fullt så hemmelige, venn også på garnfronten. Og jeg er heldig! Nå har Signhild vært på Færøyene, og der har hun kjøpt Navia og sjokolade til meg! :D (Chillisjokolade, hvis også du skulle lure på hva som var favoritten min! ;) Og ja, Navia, som jeg aldri har prøvd før, men som var godt å mykt. Og som blir en del av historien om garnet mitt, det er mange historier i den garnhylla etterhvert! :)

Joda, jeg har laget noe i det siste. Bare at de er litt kjedelig å ta bilder av vaskekluter og strikkablomster - har begynt å produsere som smått til ei messe jeg skal på 1.august. Jeg har hekla litt også, så jeg tror på at jeg kan å hekle enkeltstaver nå - og syns ikke det er så verst!

Forrige søndag flytta kattungen Karsk inn hos meg, så han er "my baby" og tar en del tid, så det kommer sikkert noen bilder av han her, snart :)

2 kommentarer:

  1. *raudne*

    Skjønt, det er jo ikkje så mange av oss, så det å vere den beste Signhild-a var liksom ikkje så vanskeleg. Eg er jo sikkert den einaste du kjenner.. :P

    Og elles er det ikkje heilt sant at Chilli-sjokoladen kom frå Færøyane, dessverre. Men den er i det minste plukka opp under same tur - så det er jo på grensa til sant.. :)

    SvarSlett
  2. Piff paff, ser jo det at sjokoladen ikke er fra Færøyene, det var nok fra den turen dittil jeg mente, sånn egentlig :)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)