mandag 24. mai 2010

Fremgang!

Marius og jeg er i ferd med å innlede et heftig forhold. Jeg greier bare ikke å holde fingra fra han! Dette har ført til at erme 1 ble ferdig i kveld, og det andre er påbegynt! Hvis vi ikke blir uvenner så tror jeg faktisk han kan være ferdig i løpet av ei ukes tid - det er montering som blir den neste bøygen. Men jeg har troa. Og tro kan jo føre til det meste, til og med en ferdig genser! ;)


Ellers har jeg prøvd meg med 4hjuling i gårdsplassen, og en solfyllt fredag kan brukes til å lære seg å kjøre! Det gikk ikke så fort, jeg er litt for pinglete til det enda, men moro var det jo! ;)

1 kommentar:

  1. Håper kjærligheten til Marius fortsetter. Kjedelig om han skulle ende opp som en UFO (som mye av mitt har en tendens til:(..)

    Skal se du snart får fart på hjulene.;)

    Ønsker deg en herlig og kreativ uke!:)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)