torsdag 15. oktober 2009

Hemmelig uvenn!

Etter noen dagers fravær har overføringskabelen kommet til rette igjen! *slutt å rydde og lage nye systemer Ragnhild*

Det var med skrekkblandet fryd jeg åpnet pakken, og først virket det da slettes ikke som noen uvenn-pakke, åtte nøster med islandsk ullgarn, og to hesper med lilla garn, det var da slettes ikke noe å være redd for! Og ei Tilda-bok!











Men så... Falmet bomullsgarn, visstnok fra 70-tallet, massevis av nøster med opprekksgarn, og for ikke å nevne Puddel! My oh my... Det var også et påbegynt englemaske-sjal i rosa mohair - et sjal som forøvrig aldri ble større, men har fått nytt liv hos en dukke. Så min venninnes datter var i alle fall storfornøyd med det "kuppet". Whiskypaka er også fornøyd, han har fått et garnnøste han har lov til å leke med! Det nøstes opp igjen hver morgen, etter nattens herjinger. Et annet opprekksnøste har fått nytt liv som lange maskemarkører, jeg driver med ei julegave som gjør at jeg trenger lange tråder som kan følge strikketøyet gjennom et helt skjørt. Resten av garnet frister tilværelsen som mulige lapper - men det er et sånn evighetsprosjekt som kanskje ikke blir fullført noen gang?













Alt i alt over en kilo med uvenngarn, selv om jeg ikke vil putte alt i uvenn-kategorien :)

2 kommentarer:

  1. Jøss, hva skal man si? Grattis med pakke... :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med pakke! Mye snadder her eller kanskje ikke?
    Hilsen Pus.

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)