mandag 8. juni 2009

Trøndertreff!

Trøndertreffet på Steinkjer i helga var superkos! :)



En farsott som bredte seg på treffet var den: glemme å ta bilder! Vi var vel for opptatte med å strikke, skravle og drikke kaffe og spise verdens beste gulrotkake tenker jeg ;)


Men jeg har altså ett bilde, og det syns jeg er nokså gromt, det er PerJorun som leser i boka med hilsninger til treffet, og hun var riktig så fornøyd - akkurat som vi andre! :D


Jeg holdt garninnkjøpene på et fornuftig nivå, nokså stolt av det, jeg så masse fine og inspirerende ting, mange har tafsa på den meteren med rosa snowflake jeg tilfeldigvis hadde liggende i strikkepinnebeholderen min... I tillegg har jeg brukt helga på å besøke reserveforeldre i Trøndelag, og gamle venninner fra back then når jeg bodde på Steinkjer.


Jeg har strikket litt også, selv om det ikke ble superdupermye: en svarthvittoggrønn genser i Sisu har fått både forstykke, bakstykke og hals. Og søndagsmorgenen strikket jeg opp et nøste Svale...

3 kommentarer:

  1. Jeg ser mektig fornøyd ut ja. Faktisk et fint bilde :-) Send det gjerne til meg. Tusen takk for at du kom, og at jeg fikk gleden av å treffe deg. Håper du kommer neste år også.

    SvarSlett
  2. Heiiii, og takk for sist :o)
    Titter innom for å takke deg for at du tok turen tilbake til "hjemlige trakter", og ble med på strikketreffet oi helga. Det var skikkelig koselig å få treffe deg, og jeg håper selvfølgelig på en reprise til neste år!

    Ønsker deg en fantastisk flott sommer!

    SvarSlett
  3. Hei på deg. Takker for sist. Veldig hyggelig å treffe deg. Skjønner jo at du er en meget aktiv pike. Ønsker deg lykke til med tur, valgkamper og STRIKKING.
    Flott bilde av Per jorun:)
    Og jeg ble ferdig med klukka`n:)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)