mandag 1. juni 2009

Kunststrikk!

Nå er det ca et halvt år siden jeg lovet meg selv at jeg ikke skulle begynne å stri med kunststrikk igjen. I dag har jeg brutt løftet!!! Har funnet meg et mønster som så både fint og ikke sååå vanskelig ut, så er optimist, men det var jeg jo forrige gang også ;)

Har bedt familien om å minne meg på at det er frivillig jeg gjør det her, hvis jeg begynner å sutre! :p

Så nå har jeg kopiert et mønster fra ei bok på biblioteket, og skal vise frem når jeg kommer litt lengre på det :) Har tatt de ti første til nå i dag, men det var bare mens pizzasnurrene hevet, skal sette meg med strikkinga nå :)

2 kommentarer:

  1. Kunststrikk er egentlig ikke vanskelig. Kunsten er å ha tid til å følge mønstera. Så mitt råd til deg er å legge bort denne strikkinga når du har selskap eller skal se på TV e.l. Dette er egostrikking :0)
    Si ifra hvis du står fast så skal jeg prøve å hjelpe deg.

    SvarSlett
  2. Nå er det jammen lenge siden jeg har vært innom her, og du holder koken ser jeg... Gleder meg til å se kunsstrikkprosjektet ditt. Ønsker deg ei suuuper helg

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)