onsdag 13. mai 2009

Gamle synder...

...vender tilbake. Og jeg er altså ikke i stand til å fullføre noe som helst. Det jeg har begynt på, men ikke fullført, den siste uken
*en genser som mangler en arm og bærestykket
*vinveske, mangler å feste tråder og tove
*strikket "skål", mangler å feste tråder og tove
*karius/baktus-skjerf, festet tråder men mangler blokking
*lappeteppe, etter å ha tenkt gjennom saken litt syns jeg at jeg var teit for fire år siden når jeg tenkte meg ferdig med lappene, jeg må strikke to til. De er ett nøste Inca i rettstrikk på pinne 3. Drittkjedelig.

Så jeg lager meg ufoer, akkurat som i fjor. Det positive er at det blir veldig masse som blir fort ferdig utpå høsten da, siden det mangler så lite arbeid på tingene! :p

Jeg liker ikke hagearbeid, men har altså begynt å bygge meg blomsterbed i dag, det virket mer fristende enn å strikke. Så jeg er litt lei, eller noe. Menmen! Neste gang jeg blogger er det hopefully noe som er ferdig her!

3 kommentarer:

  1. Fy:)

    Jaja, det blir vel ferdigstilt ein gong... Hagearbeid er jo ein fin aktivitet, uansett om det er fordi du ikkje orkar å feste dei trådane:)

    SvarSlett
  2. hehe:) kjenner til det:)
    har begynt på bursdagsgaven din i dag... det blir spennende:) aldri gjort dette her før:) men satser på at det blir bra:) har jo litt tid på meg;)

    SvarSlett
  3. Åhå!! Kombinert med din fbkommentar om at du lærer deg å hekle nå Charlotte, så kommer jeg til å innbille meg at det er noe heklet - i alle fall frem til august! :p

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)