onsdag 1. april 2009

Tanzania - det kuleste bildet

Jeg har i flere år vært helt utrolig fascinert av masaaier. I Tanzania har en en del masaaier, men jeg har aldri vært så heldig å få besøke noen for å se hvordan de lever. Jeg håper fremdeles at jeg skal få sjansen en dag, og minner meg selv på at jeg er 25, og livet forhåpentligvis skal vare en stund enda.
I mellomtida får jeg trøste meg med dette bildet som jeg syns ble utrolig kult - det er noe med kontrasten i de tradisjonelle klærne, sykkelen og Dar (som på mange måter er svært urban). I tillegg var jeg på en bokhandel og fant meg en bok om Masaaier og kjønn, for det er vel ikke alt med livsstilen som er like positivt sett med kvinneøyne... Uansett: jeg syns bildet mitt ble kult! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)