fredag 17. april 2009

Og hva driver man egentlig med?

De siste dagene har jeg strikket på denne genseren her, jeg begynte på den i februar, strikket bolen -og la den fra meg. Ermer var noe herk syns jeg da - nå så tok de en dag hver ;) Tenkte egentlig jeg skulle bli ferdig med den her før jeg reiste bort for helga, men nei...




Jeg har sydd sammen delene til denne engelen, som har ligget i to deler i noen år. Det er prat om to minutters arbeid liksom, men jeg er bare forferdelig dårlig på å gjøre ting helt ferdig! Den her skal det kanskje lages fler av, for den ble jo nokså fin, og kan brukes som tante&onkel-julegaver. For ja, jeg har akkurat begynt å tenke på julegavene!!!






Ellers har jeg lest litt, og prøver å slite meg gjennom Stieg Larsson sin siste (og ja, jeg syns bøkene er oppskrytt, hvis noen lurte...) - i tillegg til at jeg har tenkt å starte å lage meg en hage. Det er et område her ute, men det er en del som må gjøres før det blir en hage jeg kommer til å bruke, og som ser ut som annet enn villniss. Så nå er det altså bare å begynne :)

2 kommentarer:

  1. Hei, er en stund siden jeg har vært innom ser jeg, og jammen er du produktiv!!! Imponert over hva du har laget siden sist. Jeg skal skjerpe meg nå og få blogget noe ferdiggreier snartslik at folk ikke tror jeg har knekt en finger eller noe:) Ønsker deg ei super helg...

    SvarSlett
  2. Ser ut til å bli en flott genser. Masse flott i bloggen din

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)