tirsdag 20. januar 2009

Sportsidioter?

Jeg har tenkt på en ting jeg kan lage til eldste lillebror, og som det kan hende han faktisk vil bruke, nemlig lue med L.I.K.-logoen! Mitt store hodebry har vært å lage mønsteret av logoen, det så litt avansert ut for meg... Helt til jeg oppdaget denne:

http://www.microrevolt.org/knitPro/

Genialt! Last inn et bilde og den lager mønsteret :) I alle fall sånn circa, og det er absolutt noe å jobbe ut fra!

Bare synd lua ikke kommer til å være ferdig torsdag, da skal lillebror (og i og for seg også jeg...) til Hamar og se Storhamar-L.I.K., og det hadde jo vært gøy å ha den ferdig allerede... Men her er det plutselig blitt kø på pinnene, jeg har begynt å jobbe med ett og ett prosjekt om gangen i stedet for å ha mange på en gang! Aner ikke hva som går av meg...

Har ellers flere ideer for sportslogoer og sånn som skal lages, jeg skal nok ha en RBK-logo på noe, og jeg skal finne på noe lurt til å ha på hopprenn :) - og ja, jeg syns det er moro på idrettsarrangement, hvis det var noen tvil ;)

2 kommentarer:

  1. Hei!
    Internett er et utømmelig hull. Min hobbyverdag har endret seg fullstendig siden jeg startet med blogging etter nyttår. Denne linken skal jeg prøve ut.

    Ha en fin kveld :)

    PS! Det ligger en utfordring til deg på bloggen min..

    SvarSlett
  2. Du har fått ein pris av meg som ligg å ventar på deg i bloggen min.

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)