lørdag 10. januar 2009

Luer, garnkjøp og tøfler

Og plutselig var både januarluen i luealongen, og Karen-Marie luen min ferdig! Karen-Marie luen er en lue jeg strikket i dag, etter at jeg så Karen-Marie på NRK Sport hadde en fin hvit lue her for en ukes tid siden... Så måtte jo lage meg en lignende! :)

Alongluen skal kanskje få hvitt Funny-garn i mønsteret, for det synes desverre ikke så godt... Skulle ønske jeg hadde igjen av det Snow-garnet, men det nøstet er brukt opp for en stund siden, ellers skulle jeg brukt det...











Har også strikket det som skal syes til lommetøfler - og jeg har kjøpt litt garn ;) Det ble garn fra Du Store Alpakka - 10 nøster Nanuk, 2 med Faerytale og 4 med Baby Silk. Ble også 4 nøster med Løve Garn, noe jeg aldri hadde sett før... Men gleder meg uansett til å se hva det blir av det her! :D

Det var visst bilde av meg i avisa også etter toget torsdag - og det er jo litt gøy :)

4 kommentarer:

  1. Flotte luer :) Og den garnhaugen der misunner jeg deg, hihi! Herlige nøster iallefall! God helg!

    SvarSlett
  2. Hell på med lommetøflar no eg også. Kva garn brukar du til dine?

    SvarSlett
  3. Fine luer og så herlig garninnkjøp du har gjort.

    SvarSlett
  4. ojojoj...så masse flott garn!!!!! vELKOMMEN TIL vm STRIKK!!

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)