tirsdag 9. desember 2008

Tilbake og vel så det!

Fredag kveld kom jeg tilbake fra Tanzania, og det har gått i ett siden da. Var på jobb lørdag og søndag, familien ville gjerne se litt til meg etter to uker borte, lillebror spiller revy som jeg har sett, jeg har pakket ut av bagasjen og pakket inn julegaver.... Og i dag toppet det hele med å levere eksamensmappe i det ene historiefaget jeg tar dette semesteret. *Pjuh*



Tanzania var like fantastisk som forrige gang, og selv om jeg kunne synes det var litt varmt der tidvis, så er det ca 1000 ganger bedre enn at det er så iskaldt som det er her nå! Har vært ca 10 minus, noe som egentlig ikke er så ille, men jeg går nå og fryser og venter på at jeg skal bli bedre kuldevant igjen :)


Det ble litt tid for strikk også - selv om det var bare litt. Her har jeg begynt på en lue som jeg endte opp med å bare ta av pinnene fordi jeg syns den så stygg og rar ut... Men en tubesokk og en vaskeklut ble det på turen, så får vi se om det blir produsert noe følge til sokken i nærmeste fremtid, og helst før den 16. når posten har sin sendingsfrist :p
Duken til bestemor ser ut til å kunne bli en UFO - jeg vurderer å kjøpe lys og sjokolade for å ha i bakhånd...



3 kommentarer:

  1. Jeg ble nysgjerrig på hva du gjorde i Tanzania. Jeg forsto at du var der tidligere i år også.

    SvarSlett
  2. Jeg var på tur og holdt workshoper i et demokratiprosjekt Senterungdommen har sammen med tre tanzanianske ungdomsparti. Vi har satt i gang 20 studieringer som omhandler demokrati: ungdom og medvirkning, mens de 20 andre studieringene vi satte i gang handler om ledelse og likestilling. Veldig, veldig spennende!

    SvarSlett
  3. Spennende med Tanzania! Og et flott arbeid ser det ut til at dere har fått i stand. Ønsker deg en god helg, du er et nytt tilskudd til Bloglineslista mi =)

    SvarSlett

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)