onsdag 10. desember 2008

Spennende å åpne vaskemaskinen...

...når en har brukt den til å tove for første gang!

Det første var et par rosa par votter i Fritidsgarn - disse har vært tovet før, men de var fremdeles veldig merkelige i formen, så jeg prøvde en gang til, og ble mye mer fornøyd.

Og jeg har forresten ikke sånn tattovering på armen som det ser ut til, det er henna, en tanzaniansk dame som laget det på meg for en ukes tid siden, så regner med det vil sitte en uke eller to til :)


Det gule er et sitteunderlag, det er laget i Iglo - og jeg er ikke fornøyd med tovingen. Men jeg rekker fint å tove det en gang til før jul, det skal være julegave til en barndomsvenninne som kommer hjem på ferie i jula, så det behøver ikke være ferdig til postens sendefrist...
Det grå er mitt første forsøk på å strikke en duk og tove den. Jeg må si jeg ble veldig fornøyd med tovingen her, har brukt Toppgarn eller hva det heter, var i alle fall et tilbudsgarn på den lokale garnbutikken - og jeg vil anta det er fra Sandnes...
I tillegg hadde jeg noe som skal bli en julestrømpemus til en 2åring, men den er ikke ferdig pyntet og sånn - tenker den blir blogget når den er mer ferdig :)
Ellers har jeg kommet i gang igjen med den forferdelige kunststrikkduken bestemor skal få til jul - og den må være ferdig før postens sendefrist...







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for kommentarer - det gjør bloggingen hakket morsommere! :)